Friday, June 29, 2012

jimba malam minggu

Hari minggu hari berpeleseran buat muda-mudi
Hari berehat buat sang bekerjaya
Hari tanpa tensi  buat kanak-kanak
Untuk aku ?
Sama . hari aku menyusun mimpi-mimpi yang tak berkesudahan
Kebiasaanya aku lagi sukar melakar mimpi di malam minggu
Selepas habis berlibur , *muda mudi telah ku katakan tadi bukan
Kerana malam minggu entah apa yang memanipulasinya
Hinggakan terasa sungguh panjang waktu dipinjamkan Tuhan
Selama mana pun waktu berputar ia tetap sama
tidak pernah mampu mengubati rasa haus akan rinduku
dan waktu itu terus berjalan dan mengalir terus seperti air
 Mahu kau turuti sekali ? 



35 apprezzamento ♧:

delarocha said...Reply To This Comment

malam minggu waktunya panjang kerana boleh tido lewat.

hari minggu waktunya pendek kerana sudah bangun lambat.


keh keh keh

ஜ miss klanika ஜ said...Reply To This Comment

@delarocha betul jugak . ujung minggu saat dinanti . tid lewat bangun lewat.

Boni JLL3 said...Reply To This Comment

hurm.... bagi saya setiap hari sama je.. bosan. hahaha

Weirdo said...Reply To This Comment

setiap hari ada kisahnya . enjoy saja :)

IEQAH said...Reply To This Comment

Nak itott ^^

Romeo Laut said...Reply To This Comment

Dah rasa macam baca sulalatus salatin pun ada. Hahah.

a i m z said...Reply To This Comment

jom kemas dihujung minggu! haha

Unknown said...Reply To This Comment

duduk umah lg syiok dr berpeleseran xtentu hala ye dakkk

PinQib said...Reply To This Comment

same la.. sejak awal sem ni..
rasa macam panjang gile waktu untuk membunuh waktu. hahaha'


tq singgah blog kiteww

Novelgurl said...Reply To This Comment

takut waktu y terasa pnjng ni terhenti dengn tiba2 tanpa kita bersedia..nauzubillah..Jgn dibuang msa y terasa pnjng dgn percuma.Kan.

Uchi kay-f @hmad said...Reply To This Comment

hjg minggu penuh aktiviti...

Nyamuk Terbang said...Reply To This Comment

mlm pesta muda mudi..bertemasya dan menari

p/s: jmput join bloglist sya

Atiqah Wadiah said...Reply To This Comment

jom berlibur~hiok3

Asyiqin Haulisah said...Reply To This Comment

aku mahu ikut, sudah lama rasanya aku sia kan masa muda mudi aku.

Edy Fee said...Reply To This Comment

perghh haus sungguh kan.hehehe kelas gmbr

Yumida said...Reply To This Comment

selamat berjimba :) weekend yg syok

Miss Sue said...Reply To This Comment

best laa dapat berjimba :(

~ KaiSara AiMan PunYe BloG ~ said...Reply To This Comment

hari minggu ku sprti hr biasa yg pnuh dgn krja rumahtangga..hihi

Deq's Qienz said...Reply To This Comment

ari mgu sy padat gan xtiviti bsama family..yeahhh terbaekk,,

Edy Fee said...Reply To This Comment

singgah lg cari entry baru

Wanieys said...Reply To This Comment

hari minggu wani habiskan dengan qalief hihihi

Faza said...Reply To This Comment

"Sama . hari aku menyusun mimpi-mimpi yang tak berkesudahan" --> haha me too.. me too..

Encik Atan said...Reply To This Comment

salam kenal....

ஜ miss klanika ஜ said...Reply To This Comment

@Edy Fee menanti kemenangan Italy mlm nie utk update entry baru

eyjalukman said...Reply To This Comment

stiap hari miliki keistimewaan nya :) enjoy ur day !

eintan nurfuzie said...Reply To This Comment

minggu ni terpaksa training kebudayaan.. x dpt berlibur..:(

Eera Shera said...Reply To This Comment

kalau tak ada buat apa, setiap hari rasa sama :)

ejulz said...Reply To This Comment

boring arini.. duk rumah je.. hehe

si kiut lavender said...Reply To This Comment

bagi yg duduk bertenggek saja kat rumah tanpa buat apa2 hujung minggu tuh sememangnya tak terasa apa-apa perubahan pun..hik3

Dieyna said...Reply To This Comment

akak suka malam minggu boleh tidur lambat boleh bangun lambat hehe santai2 aja

Noraim said...Reply To This Comment

hujung minggu kerja jgk. mcm takde life je. hehe.

KhaiRin : anies said...Reply To This Comment

nk join!!

p/s nk kirim buku? boleh je..

kolamhempedu16@hotmail.com

Mr.Clive said...Reply To This Comment

kiasan nyer...nicee laa

Fatimah Ali said...Reply To This Comment

hari minggu hari bertemu cowok buat yg berteman.

Bitt (double IS) said...Reply To This Comment

hari minggu hari tak masak...horayyy..hehehhe