Tuesday, July 31, 2012

Hello Augustus !


Tak sabar nak raya . Tak sabar nak bermaustatin kat tempat baru . Tak sabar nak buat kenalan baru .
Tak sabar nak masuk belajar . Tak sabar nak kejor cita-cita. Tak sabar nak timang anak . Ok yang last tu aku tipu ! kihkihkih

Sama ada sedor ke idok nye , dah  masuk bulan ke 8 pon ni dalam tahun 2012 . Juli dah jadi sejarah semalam . Lu orang azam tahun ni dah tercapai belum ? Aku sudah . buat pertama kali dalam hidup tu. Hehe. Habis takkan nak tunggu Disember bagi salam dulu . Sedangkan nak tunggu hari esok muncul pun takde jaminannya. Masa tak pernah tunggu sesiapa . Kau lambat,kau tertinggal , kau terlepas, kau rugi . Itu aturannya . Belajar berlari terus mengejar , donia ni takde tempat unggul untuk orang yang baru nak merangkak .
Allahuma yassir wa laa tu'assir . "Ya Allah, mudahkanlah jangan dipersulit"

43 apprezzamento ♧:

ana said...Reply To This Comment

moga dipermudahkan:)

adam said...Reply To This Comment

Kecemerlangan insan didatangi dengan sifat mahmudah ye sedara.

Hahaha.

Maria Menado~ said...Reply To This Comment

AAMINN~

conundrum said...Reply To This Comment

Allahuma yassir wa laa tu'assir . "Ya Allah, mudahkanlah jangan dipersulit"


amin~ Selamat berpuasa~

Cendol said...Reply To This Comment

moga dipermudahkan urusan kamu miss Kalinka!semoga tercapai juge cite2 kamu!

Fel said...Reply To This Comment

Azam apa lah ittew ya? Hihi.
Wishing you all the best! :)

SP (spudinpunya) said...Reply To This Comment

be the best among the best :)

Sarah Mohd Saleh said...Reply To This Comment

kt mne le die dpt blja tu?gud luck;)

cryclown said...Reply To This Comment

heheheh...kejar bulan, pelangit tunggu...uhuks...

Abdullah Arif said...Reply To This Comment

nak masuk degree ke? uitm ke apa? course apa? keh2 banyak tanya

the malay male said...Reply To This Comment

klu terlambat, kena kejar semula

ஜ miss klanika ஜ said...Reply To This Comment

hehe. check balik entry sebelum ni . dah kabor nk blaja mana

Headmaster said...Reply To This Comment

mujo lu kabo bulan lapan. gua ingat bulan tujuh lagi hari ni.peh bedebar betul

eyjalukman said...Reply To This Comment

semua pun tak sabar kn nk g tmpt bru . haha harap semua dipermudahkan :)

Azham Vsvc said...Reply To This Comment

Wah,...tak lama lagi bulan 9...then sambung semester baru...tak sabarnya yeah! hehehehehe

Wadi AR said...Reply To This Comment

gud luck woi

aReLaN said...Reply To This Comment

saya nye azam pon banyak yang dah tercapai setakat ni.alhamdulillah. pasni bermastautin katne lak??

anamizu kaito said...Reply To This Comment

wahh nak ke tmpt baru mane plak tu?

alhmdulillah byk dah azam tahun ni tercapai.. azam nak KAWEN je blm capai lg ni =P






slm ramadhan,
cik ana

Mr.She said...Reply To This Comment

tak sabar nak abes blaja. wakaka

fadh leyanie said...Reply To This Comment

selamat bermaustatin di tempat baru sekaligus belajar dan dapat kenalan baru.manusia ni yakin je esok dia hidup.pasal tu pasang alarm phne nk bangun esk hari :P

Jiwa Perempuan Gila said...Reply To This Comment

tinggi tinggi gunung kinabalu
tinggi lagi sayang sama ilmu .

hahaaa

Hansyirah Takezur said...Reply To This Comment

sebulan je lagi duk rumah. tak suka... :p

haha. gudlak weh!

Samad said...Reply To This Comment

upm? gudluck

aNiss :):) said...Reply To This Comment

moga dipermudahkan segala urusan dunia dan akhirat. aminnn :DD

ghost writer said...Reply To This Comment

tengah berjalan proses impianku. taklah besar mana, cukup buat aku kenang di hari tua.

Momo said...Reply To This Comment

ko nak sambong blajar mana neh? anyway.. gud luck la ye.jgn home sick dah..hehe

dilladoodledat said...Reply To This Comment

juli da jadi sejarah . sobs sobs
tehee

amin..

jgn lmbat pegi kelas hehe

Kancil 8349 said...Reply To This Comment

amin...semoga impian tercapai

Suhami Ahmad said...Reply To This Comment

maso memang copek berlalu....macam kereto ferari meninggalkan keto sorong...kono berlari seiring dengan waktu kan....


moh joint contest atok, tinggal 2 ari lagi sebelom tamat
http://anaknegori.blogspot.com/2012/07/contest-sapo-nak-kad-rayo.html

sang mantan, said...Reply To This Comment

aku nak baca aku nak baca entri korang sume. tapi aku sangat sibuk lah sekarang nih. selamat berpuasa.

~ KaiSara AiMan PunYe BloG ~ said...Reply To This Comment

bestnya azam dh trcpai..kite azam tnggu bln9:)

Lyaa Suriany said...Reply To This Comment

baru nak wish selamat timang anak. dah cancel
ahahaha

Kancil 8349 said...Reply To This Comment

salam hari jumaat...semoga ceria selalu

Maria Menado~ said...Reply To This Comment

salam ramadhan dan

Amal Hamsan berbalas salam.. :)

eintan nurfuzie said...Reply To This Comment

amin.....

O CIKTEDDY said...Reply To This Comment

wa baru sedar dh bulan 8.ekeke

tirahzairi said...Reply To This Comment

kejap je kan..hurmmm

Noraim said...Reply To This Comment

sy punya dah tercapai walupun tersasar sikit. hee.

caliph shuriken said...Reply To This Comment

smoga dipermudahkan ^^

Syf serabai. said...Reply To This Comment

semoga berjaya.salam perkenalan :D

missSenget said...Reply To This Comment

slmt belajar..!

Liza Razak said...Reply To This Comment

semoga semua azam kita tercapai tahun ni :) august..please be nice to us

si kiut lavender said...Reply To This Comment

heheh..aku pun tak sabar jugak tau..=)